Een bestelling plaatsen met een Zakelijk Account bij Relaxxed gaat als volgt:

  • Ga naar onze webshop (www.relaxxed.nl/winkel) en klik daar rechtsboven op het poppetje om in te loggen in “Mijn Relaxxed”

  • Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je bij ons bent geregistreerd.
    (klik hier om een account aan te vragen als je dit nog niet gedaan hebt)

  • Klik op het product van je keuze en voeg deze toe aan de winkelwagen. Dit doe je het winkelwagen-icoontje te gebruiken, of op de knop “In winkelmand” te klikken op een productpagina. Als je meerdere producten wilt bestellen, kun je teruggaan naar het assortiment om opnieuw je keuze te maken om deze toe te voegen aan je winkelmand.

  • Als je winkelmand gevuld is klik je rechtsboven op de knop “Winkelmand” of rechtsboven in de ‘Winkelmand’-widget de knop “Winkelmand bekijken“. Hiermee kom je op een overzichtspagina terecht met daarin de door jou geselecteerde producten. Op deze pagina kun je nog laatste wijzigingen aanbrengen, zoals het verwijderen van producten of wijzigen van de aantallen. De Zakelijke Account-prijzen zijn automatisch toegepast. Als alles klopt, klik je op “Doorgaan naar afrekenen“.

  • Op deze Winkelmand pagina krijgt je ook de verschillende betaalmethodes te zien waarmee je jouw bestelling kunt afronden. Je hebt de keuze uit iDEAL of Bankoverschrijving. Kies hetgeen jouw voorkeur heeft.

  • Nu dat je een betaalmethode hebt geselecteerd, moet je controleren of alle ingevuld gegevens op deze pagina juist zijn. Denk hierbij aan je selectie van de producten, je gegevens en het afleveradres.

  • Als alles akkoord is, vink je “Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en ik ga hiermee akkoord” aan en klik je op “Bestelling plaatsen“.

  • Afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt, word je doorgestuurd naar de betaalpagina. Zodra je de betaling hebt afgerond, krijgen wij je bestelling binnen en ontvang je per e-mail zowel een order- als een betaalbevestiging. Heb je een bestelling geplaatst, maar ontvang je niet binnen enkele minuten deze bevestigingsberichten in je mailbox? Neem dan contact met ons op.

LET OP!!! Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, proberen wij (afhankelijk van de grootte) binnen 2 werkdagen te verwerken en te verzenden met PostNL of DPD

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze uitleg? Bekijk dan ook eens onze Zakelijk Account FAQ of neem contact op via het contactformulier.